loading...
اخبار,سرگرمی
محمدرضا بازدید : 9 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (1)

لنزهای تماسی گیکی


شاید هدف اولیه ساخت لنزهای تماسی زیبایی نبوده باشد ولی امروزه از هنرمندان سینما گرفته تا برخی افراد جامعه برای زیباتر به نظر رسیدن از آنها استفاده می کنند. البته هر کس تفسیر خود را از زیبایی دارد؛ عده ای چشمان عسلی را می پسندند درحالی که بعضی دیگر چشم سرخ لُرد ولدمورت را ترجیح می دهند.

اما قبل از اقدام به این کار، بهتر است نکات ایمنی و بهداشتی را یاد بگیرید و اجرا کنید. به هر حال هرچقدر هم که لنز شما باکیفیت باشد باز رعایت و مراقبت از چشم که از مهم ترین اعضای بدن و در عین حال حساس ترین آنهاست اهمیت زیادی دارد.
پس ابتدا پیش یک چشم پزشک بروید. البته در مورد لنزهای تماسی می توانید به کارشناسان بینایی سنجی هم مراجعه کنید. با توجه به نظر و توصیه او لنز مناسب برای چشم خود را انتخاب کنید؛ دقت کنید لنزها تاییدیه FDA را داشته باشند و در ضمن دستور استفاده را هم مطالعه کنید. نکات مهمی در این دستورالعمل ها آمده خصوصاً که لنزهای رنگی خطرات بیشتری هم دارند؛ مثلاً لنزهای شبیه به چشم های سبز هالک شگفت انگیز مجوز استفاده در شب را ندارند پس دائم نباید در چشم باشند.
با وجود همه اینها، استفاده از لنزهای غیر طبی می تواند عوارض جبران ناپذیری داشته باشد و به همین خاطر استفاده از آنها را توصیه نمی کنیم. اما دیدن عکس های این لنزهای کیگی اشکالی ندارد، پس به ادامه مطلب بروید که چند لنز تماسی گیکیِ متفاوت برای شما آماده کرده ایم.
محمدرضا بازدید : 8 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)
موسویان در مطلبی در روزنامه نیویورک تایمز گفت که انتخاب روحانی برای دولت اوباما فرصت ایجاد می کند. فرصتی که یک بار در عمر به وجود می آید تا بن بست رابطه با ایران، پایان یابد.
 
محمدرضا بازدید : 8 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)
هیچکس از رای من خبر ندارد و حتمی نزدیکان وخانواده ام نمی دانند به چه کسی رای دادم / رأی مردم یک امانت و حق الناس است که در دست مسئولان صندوق‌ها و شمارش کنندگان آرا قرار دارد و باید در این زمینه دقت زیادی به خرج داده شود.
محمدرضا بازدید : 2 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)
آیا مردمی که در سال 84 از دولت خاتمی نارضایتی‌هایی داشتند و الان از دولت احمدی‌نژاد به جد ناراضی‌اند، باز هم با رای‌ندادن در انتخابات، همان اشتباه سال 84 خود را تکرار می‌کنند یا اینکه آنها هم از اشتباه هشت سال قبل خود عبرت گرفته‌اند؟
محمدرضا بازدید : 5 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
مجمع کمیته ملی المپیک در حالی برگزار شد که طی آن، اساسنامه جدید بدون بررسی به تصویب رسید. جالب این که اساسنامه جدید را به همه اعضا دادند و بعد از صحبت‌های علی‌آبادی در مورد روند اساسنامه، افشارزاده هم یک گزارش در مورد مسابقات داخل سالن اینچوان داد. بعد از آن وزیر ورزش برای اعضا صحبت کرد و گفت: «آقایان با ذکر یک صلوات ، با تصویب اساسنامه موافقت کنند!» اعضا هم صلوات فرستادند و به این ترتیب اساسنامه از سوی اعضای مجمع بررسی شده باشد، به تایید رسید!
 
محمدرضا بازدید : 4 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
در تهران تشکل ها و جریان های مختلف فهرست های مختلفی ارایه داده و هر چند هر یک با عنوان و نامی معرفی شده اند اما برخی را می توان به یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نسبت داد
محمدرضا بازدید : 2 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
اختلافاتی که در جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز وجود داشت به گونه‌ای نبود که آنها به سرعت بتوانند درباره این موضوع تصمیم بگیرند.
 
محمدرضا بازدید : 4 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
مسائل هر وزارتخانه ای در حقیقت مسائل نخست وزیر است و هر یک از وزرا مهمترین و عمده مسئله خود را با نخست وزیر در میان می گذارند. او باید قدرت برخورد با انواع مسائلی که از انواع وزارتخانه ها بر او ارجاع می شود را داشته باشد.
محمدرضا بازدید : 2 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
هنگامی که تهدیدات ایران علیه همسایگانش و به ویژه اسرائیل را می شنویم یا وقتی که از ایران می شنویم که اسرائیل باید محو شود معتقدم که همه اینها غیرقابل قبول هستند.
محمدرضا بازدید : 3 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
آیت الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به تحمل بداخلاقی ها و تخریب هایی که طی سالهای گذشته تا کنون از سوی افراطیون بی ریشه متوجه ایشان بوده است گفت: در این سالها سعی کرده ام بر اساس اخلاق اسلامی صبر و تحمل را پیشه خود کنم.
محمدرضا بازدید : 5 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
به نظر می رسد اندروید تصمیم دارد با حرکتی آرام و خزنده تمامی دنیای ما را به تصرف خود در آورد. داستان از تلفن های هوشمند شروع شد و پس از تبلت ها، تلویزیون ها، یخچال ها و ماشین های لباس شویی، بهکنسولهای بازی رسید. و حالا باید منتظر عرضه یک کنسول بازی جدید با این سیستم عامل باشیم: M.O.J.O. 

محمدرضا بازدید : 5 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
با توجه به نتیجه 4 بر صفر به دست آمده، باید گفت فوتبال ایران در حوالی جام جهانی قرار گرفته است. حالا یک تساوی در کره و برد ازبکستان با کمتر از چهار گل مقابل قطر، ایران را برای چهارمین بار به جام جهانی فوتبال خواهد رساند.
محمدرضا بازدید : 4 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

شیخ حمد پیش بینی می کند در آینده ای نزدیک یا دور کودتایی سفید در کشورش روی خواهد داد و در حالی که او در سفر خارجی به سر می برد؛ پسرش بر تخت امیری تکیه خواهد زد تا وی دیگر نتواند به کشور بازگردد و به صورت توهین آمیز و غیرمحترمانه ای از قدرت کنار گذاشته می شود.

محمدرضا بازدید : 8 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
سیدمحمد خاتمی با صدور پیامی ضمن تشکر از محمد رضا عارف، از اصلاح طلبان و تحول خواهان خواست به حسن روحانی رای بدهند / روحانی خطاب به عارف: اينك كه ايشان صميمانه رداي خويش در قامت اصلاحات را بر دوش گفتمان توامان اصلاحات و اعتدال نهاده است، سوگند مي‌خورم ....
 
محمدرضا بازدید : 4 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

پلیس با استفاده از گاز اشک آور و ماشین آب پاش سعی در متفرق کردن جمعیت تجمع کننده در این میدان مرکزی استانبول را که حالا تبدیل به نمادی برای تجمع مخالفان دولت اردوغان شده است،دارد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 28
  • بازدید کلی : 1,567
  • دسترسی سریع