loading...
اخبار,سرگرمی
محمدرضا بازدید : 2 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)
آیا مردمی که در سال 84 از دولت خاتمی نارضایتی‌هایی داشتند و الان از دولت احمدی‌نژاد به جد ناراضی‌اند، باز هم با رای‌ندادن در انتخابات، همان اشتباه سال 84 خود را تکرار می‌کنند یا اینکه آنها هم از اشتباه هشت سال قبل خود عبرت گرفته‌اند؟
مهدی اصغری بازدید : 4 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
 

در کنفرانس WWDC 2013 دوشنبه شب، همان طور که پیش بینی می شد خبری از آیفون جدید نبود و اپل تنها به معرفی iOS 7 بسنده کرد. اما آیفون آینده چه امکاناتی خواهد داشت؟ در کنار شایعات فراوانی که تا کنون منتشر شده اند، اپل همیشه سعی کرده است با سخت گیری هرچه بیشتر و رازداری فراوان، محصولاتش را تا زمان عرضه از چشم نامحرم دور نگه دارد.

اما اکنون با عرضه نسخه جدید سیستم عامل موبایل اپل که قرار است روی آیفون بعدی هم از آن استفاده شود، و نگاهی دقیق تر به برخی قابلیت های کمتر شناخته شده آن، می توان برخی تغییرات سخت افزاری آیفون و آیپدهای بعدی را پیش گویی کرد.

در ادامه مطلب با عصر مدرن همراه باشید تا بیشتر در این خصوص صحبت کنیم.

مهدی اصغری بازدید : 3 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
نگاهی به درون دیتاسنترهای گوگل
دیتا سنترها ساختمان های بزرگی هستند که محل نگهداری سرورها به حساب می آیند و در واقع خانه و محل نگهداری وب سایت ها و پایگاه های اطلاعاتی اینترنتی به حساب می آیند. اینجا محل نگهداری از قلپ تپنده سرویس های اینترنتی بزرگی مانند جستجوی گوگل است.
راه اندازی یک دیتا سنتر نیاز به صرف هزینه و تخصص زیادی دارد و البته غول های فناوری دارای یک یا چندین دیتاسنتر اختصاصی خودشان هستند.گوگل هم به داشتن دیتاسنترهای بزرگ و فوق العاده مشهور است و اگر علاقمند باشید می توانید تصاویری از درون دیتاسنترهای گوگل ببینید.
ادامه مطلب را از دست ندهید.
مهدی اصغری بازدید : 11 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

اگر چه در دنیای نقشه های دیجیتال، گوگل مپس خودش را تثبیت کرده ولی نمی شود از حرکت های برجسته سایر شرکت ها در این زمینه نیز بی تفاوت عبور کرد.

مایکروسافت سال گذشته 215 ترابایت تصاویر ماهواره ای به سرویس نقشه بینگ اضافه کرد، حجمی خیره کننده، اما صبر کنید. دیروز اتفاقی بزرگتری برای بینگ مپس رخ داد.

در حرکتی که می توان آن را افزودن بزرگترین حجم از تصاویر چشم پرنده (Bird's Eye shots) تا کنون دانست، شوالیه های ردموند 270 ترابایت تصاویر هوایی در ارتفاع کم را با کیفیت بالا به پایگاه داده نقشه بینگ اضافه کرده اند. در بین آنها، تصاویر هوایی رم و میلان در ایتالیا، استاوانگر در نروژ، و کاناپالی در هاوایی از جذابیت بیشتری برخوردار هستند.

علاوه بر این، نقشه های محلی بینگ هم بهبود یافته اند و حالا امکان "گزارش مشکل" در نقشه اضافه شده تا کاربران اشکالات آن را به مایکروسافت اطلاع دهند.

رقابت نقشه ها هر روز داغ تر می شود و این یعنی بالا رفتن کیفیت به نفع کاربران. شما هم اکنون می توانید سفر هوایی خود به مکان های دیدنی دنیا را با بینگ مپس تجربه کنید.

مهدی اصغری بازدید : 5 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
شرکت AMD هم با دست پر به نمایشگاه E3 لس آنجلس آمده و زلزله ای حسابی به راه انداخته است. این شرکت برای عاشقان سخت افزارهای قدرتمند برای بازی های سنگین، یک پردازنده دسکتاپ هشت هسته ای را رو کرده که با سرعت ۵ گیگاهرتز! سیستم شما را به راه می اندازد.
ادامه در ادامه مطلب:
مهدی اصغری بازدید : 4 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

دقایقی قبل سامسونگ Galaxy S4 Zoom را معرفی کرد. یک تلفن-دوربین که تمام ویژگی های یک تلفن هوشمند را دارد، ولی انتظار نداشته باشید خوش دست و باریک باشد چون یک دوربین اپتیکال را هم در خود جای داده!

مشخصات گلکسی اس 4 زوم و عکس های آن را در ادامه مطلب ببینید:
محمدرضا بازدید : 4 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
مجمع کمیته ملی المپیک در حالی برگزار شد که طی آن، اساسنامه جدید بدون بررسی به تصویب رسید. جالب این که اساسنامه جدید را به همه اعضا دادند و بعد از صحبت‌های علی‌آبادی در مورد روند اساسنامه، افشارزاده هم یک گزارش در مورد مسابقات داخل سالن اینچوان داد. بعد از آن وزیر ورزش برای اعضا صحبت کرد و گفت: «آقایان با ذکر یک صلوات ، با تصویب اساسنامه موافقت کنند!» اعضا هم صلوات فرستادند و به این ترتیب اساسنامه از سوی اعضای مجمع بررسی شده باشد، به تایید رسید!
 
محمدرضا بازدید : 4 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
در تهران تشکل ها و جریان های مختلف فهرست های مختلفی ارایه داده و هر چند هر یک با عنوان و نامی معرفی شده اند اما برخی را می توان به یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نسبت داد
محمدرضا بازدید : 2 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
اختلافاتی که در جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز وجود داشت به گونه‌ای نبود که آنها به سرعت بتوانند درباره این موضوع تصمیم بگیرند.
 
محمدرضا بازدید : 4 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
مسائل هر وزارتخانه ای در حقیقت مسائل نخست وزیر است و هر یک از وزرا مهمترین و عمده مسئله خود را با نخست وزیر در میان می گذارند. او باید قدرت برخورد با انواع مسائلی که از انواع وزارتخانه ها بر او ارجاع می شود را داشته باشد.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 1,549
  • دسترسی سریع